طريقة اظهار الرسائل المحذوفه من قبل المرسل في الواتس اب (تم حذف هذة الرساله )

دلوقتي ان شاء الله هشرحلكم كيفية اظهار الرسائل المحذوفه من قبل المرسل في الواتس اب الا هي بتوصل وحضرتك بتكون مش شايفها او بتبقي محجوبة علشان الا بعتها مسحها او حذفها من عنده وبتظهر كده (تم حذف هذة الرساله ) الكلام ده بيكون من خلال تطبيق علي google play مجاني اسمو WhatsRemoved يعمل على الاحتفاظ بالرسائل النصية والرسائل الصوتية والفيديوهات والصور مباشرة بعد وصولها الى الجهاز .

ميزة حذف الرسائل المرسلة بالخطأ  في الواتس اب

هي ميزه انطلقت في تحديث الواتس اب من حوالي 5 شهور وهي حذف الرسائل المرسله عن طريق الخطا Delete for Everyone لن تكون قادرا على حذر الرسائل نهائيا من جهاز المرسل اليه .

 (تم حذف هذة الرساله )
حل مشكلة (تم حذف هذة الرساله )

ما هو تطبيق WhatsRemoved لااظهار الرسائل المحذوفة على واتس اب

هو تطبيق بتنزلة علي الفون بتاعك بينزل عادي من google play اسمه WhatsRemoved يمكنك تنزل التطبيق من هنا يعمل WhatsRemoved علي الاحتفاظ بالرسائل النصية والرسائل الصوتية والفيديوهات والصور مباشرة بعد وصولها الى الجهاز وبكده يمكن لحضرتك اظهار الرسائل الا جاتلك علي الواتس حتي لو المرسل حذفها من عنده .

لاستعادة الرسائل المحذوفة على واتس اب
دي شكل او ايقونة تطبيق WhatsRemoved

لا يقف عمله عند الاحتفاظ بالرسائل النصية فحسب، بل يمكنه ايضا استعادة الرسائل الصوتية والصور والفيديوهات، كما انه يدعم العثور على الرسائل المحذوفة حتى في المجموعات. طبعا التطبيق ده مش هيعجب ناس كتير والا عجبهم فكرة حذف الرساله من عند المستلم لانه بالتاني قضي بنسبة 100% علي هذه الميزه .هذا يساعد التطبيق في إتاحة إمكانية التحقق من الرسائل والملفات المحذوفة، او يمنح التطبيق الوصول إلى الإشعارات فقط ولا يكشف غير الرسائل المحذوفة، وعن يصل إلى الملفات فقط ويكشف الملفات المحذوفة دون معرفة من أرسلها.

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *